Testen

Succesvolle organisaties betrekken hun doelgroep bij het lanceren van vernieuwingen. Een kwalitatieve test is een briljante manier om snel diepgaand inzicht te krijgen. Dat is de basis voor verbetering.

Wat wij anders doen

Bij ons wordt de test altijd uitgevoerd door iemand die communicatie door en door begrijpt en die de uitkomsten in een breder kader kan plaatsen. Lees in ons whitepaper over communicatieonderzoek hoe wij te werk gaan!

Ervaring

Ferro Explore kan snel tot de kern doordringen door haar ongekende ervaring:

  • Snel en adequaat
  • Oplossingsgericht
  • Concrete input voor verbetering
  • Gebaseerd op diepgewortelde kennis en ervaring
  • Onafhankelijk
  • Werken vanuit respect voor de creatie die getest wordt
  • U kunt altijd meekijken via gesloten televisiecircuit of one-waymirror
  • We werken overal in Nederland, waar het u past

Typen onderzoek

Onder meer: Pretest, communicatieonderzoek, testen kernboodschappen, producttest, concepttesten, brochuretests, testen websites, testen huisstijl, usability test, verpakkingsonderzoek, winkelbeleving, schapinrichting.

We vertellen u graag meer over testend onderzoek. Bel ons, mail ons (info@ferro-explore.nl)